uk

м. Дніпро.
пр. Б.Хмельницкого, 7
Працюємо: Пн-Пт
з 10 до 19

Багатоканальний телефон:
099 704 96 65

Мобільний / Viber:
096 234 05 90
Записатися

Увага! Змінено правила реєстрації місця проживання

Головна > Закони > Увага! Змінено правила реєстрації місця проживання

Увага! Змінено правила реєстрації місця проживання

 

Варто знати, що відтепер документи, що підтверджують право на проживання в житлі, або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника.

Постановою КМУ України від 27.05.2020 р.  № 481 були внесені зміни до Правил реєстрації місця проживання.

Згідно п. 18 Правил документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця одного з батьків або законного представника.

У разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань для реєстрації місця проживання особи додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя або довірчого власника.

Працівник органу реєстрації також з метою перевірки належності особі, що подала заяву для реєстрації місця проживання, відповідного житла на праві власності чи належності власнику/співвласникам, що надали згоду особі для реєстрації місця проживання, відповідного житла на праві власності, а також з метою перевірки перебування такого житла в іпотеці або довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань використовує відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідно до Порядку доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Відповідно було внесено зміни до заяв та довідок, які видаються за формою, що передбачена Правилами про реєстрацію, а саме додаток 6,7,8.

Порядок реєстрації місця проживання в Україні передбачає особисте звернення до органу реєстрації або ЦНАП.

Місце проживання дитини віком до 14 років може бути зареєстровано за заявою батьків чи одного з них, поданою в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису через інформаційно-телекомунікаційну систему органу реєстрації, яка забезпечує функціонування реєстру територіальної громади.